خاص...

✿◕ ‿ ◕✿قاطی پاطی(✿◠_◠)

و دخترونه

خاص...

از خداوند پرسیدم :

چرا فاحشه ها خوشگل ترند؟

چرا پسرای دخترباز جذاب ترند؟

چرا آدمای الکلی و سیگاری باحال ترند؟

چرا با اونایی که دیگران رو مسخره میکنند بیشتر به آدم خوش میگذره؟

چرا اونایی که خیانت میکنند , تهمت میزنند , غیبت میکنند و دروغ میگند موفق ترند؟

چرا همیشه بدا بهترند؟

خداوند پرسید: پیش من یا پیش مردم؟!

دیگه چیزی نگفتم.



نظرات شما عزیزان:

عشق ممنوع
ساعت19:37---18 تير 1395
نه من گفتم نمیخونم خانم اتقایی خوند خیلی دردناک بود خیلی از دبیرابودن خاک برسرت
پاسخ:اهه باز تو زدی تو کانال فحش دختره ی بیتربیییییت....اخیییی چه دردناک...چیکار کنم خو کسی نبود که بیارتم..
پاسخ:تونستی فردا صبح ساعت 9 اینا بیا یکم بحرفیم...
پاسخ:راستی قاب رو عوض کن...خیلی بچه گونه است...از کجا میتونم قاب انتخاب کنم؟


عشق ممنوع
ساعت12:04---18 تير 1395
منم نبودم قلم چی ازمون داشتم. مامانم گفت یه سری از بچه هابودن خیلی عذاب وجدان دارم امروز مراسم هفتم رودیگه حتما میرم قالبو عوش میکنم.جدید لوکس بلاگ خل شده عکس وبلند کن بندازه روجای مطلب یا اپالود کن

نظر خصوصی وقتی میفرستم خنگ یاباید بزنی مشاهده برای همه یا وگرنه من که نمیتونم جوابمو ببینم خیلی خری خخ
پاسخ:هوییییییییییییی بیشوور شدی هاااا..هی فرت و فرت خنگ میگه ..خودتی...قالبه خوبه بدک نیس...هفتم کی هس؟راستی اون نوشته رو میخوای بخونی واقعا؟
پاسخ: چرا عکسه رو نمیاره بالا..من که اپلود کردمش


عشق ممنوع
ساعت23:32---17 تير 1395
وبت خشگل شده....خخ دستش درد نکنه اگه از چیزی خوشت نمیادبگو
پاسخ:هان..چی.....اوهوم باشه
پاسخ:اون دوتا دختر و پسری که واسه قابه خیلی رو مخمه بگیر عوض کن...راستی امروز متاسفانه نمیتونم بیام..
پاسخ:چجوری عکس بزارم تو وب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا :
shaftaloo

♥ پنج شنبه 17 تير 1395 ساعت 18:1 توسط شفتالــــــــو