✿◕ ‿ ◕✿قاطی پاطی(✿◠_◠)

و دخترونه

بی تو مثل یه دریام ،که غرقم توی دردام
خستم از این همه بغضِ بی سر انجـــــــــام
غمِت تنهاترم کرد ،رفاقت کن و بـــــــرگرد
که از تو جز خودت، چیزی نمیــــــــــــخوام
من لبِ یه پرتگاهمو غربتِ یه بی راهمو تو حواسِت نیست..
غم دائـــــماً دنبالمو حرف یه شهرِ حالموتو حواسِت نیست ..
مثِ پنجره ای کهنه که وا میشه رو به دیوار
یا عکسی خاطره انگیز که جا مونده زیر آوار
دلم خیلی گرفته
من از خودم که بی چشمات تو زندگیم فقط مُردم
منی که خودمم گاهی بی تو به جا نــــــــــــــــــیاوردم
دلم خیلی گرفته..
من.. لب یه پرتگاهمو غربتِ یه بی راهمو تو حواست نیست..
غم دائــــــماً دنبالمو حرف یه شهر ِ حالمو تو حواست نیست ..
تو ، حواست نیست..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ جمعه 12 شهريور 1395 ساعت 11:22 توسط شفتالــــــــو